۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

حدیث از امام علی(ع) در مورد نماز

حضرت علی(ع)می فرمایند:کسی که اذان و اقامه بگوید وبه نماز بایستد،دو صف از فرشتگان پشت سراو به نماز می ایستند که ابتدا و انتهای این دو صف دبده نمی شود،و کسی که فقط اقامه را بگوید و نماز بخواند،پشت سرش یک صف از فرشتگان به نماز می ایستند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جمال محمد(ص)

روشن جهان ز نور جمال محمد(ص)استخرم جهان ز خوشه های کمال محمد(ص)استما دست کی زنیم به دامان دیگرانتا دامن محمد(ص) و آل محمد(ع) است؟
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

با ارزش ترین شیء

شاید به نظر شما بارزش ترین شیء در دنیا طلا و یا پول باشد اما مهم ترین و با ارزش ترین شیء کتاب است زیرا کتاب باعث آرامش روح و تقویت ذهن می شود و از همه مهم تر موجب افزایش علم انسان می شود.
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

باغ دل تو

جان تو به جرم  ناب نوشیدن سوختاز جامه ی آفتاب پوشیدن سوختباغ دل  او گر ز بی آبیباغ دل تو ز آب نوشیدن سوخت
موافقین ۰ مخالفین ۰

آرزو

گر قسمتم شود که تماشا کنم تو راای نور دیده،جان و دل اهدا کنم تو رااین دیده نیست قابل دیدار روی توچشمی دگر بده که تماشا کنم تو راتو را در میان جمعی و من در تفکّرمکاندر کجا برآیم و پیدا کنم تو راهر صبح جمعه ندبه کنان در دعای صبحاز کردگار خویش تمنّا کنم تو را
موافقین ۰ مخالفین ۰

اربعین

اربعین،عاشورا ی مکرر است،(روز)شکستن بغض آسمان است.اربعین را تمام لحظات سرخ به ماتم نشسته اند.سرّی است بین خدا و عشق،بین عشق و دل درد مند زینب(س)،زینبی که بر فراز بلند ترین قله ی مصیبت گریست و غم فراق برادر را با تمام جان ضجّه زد.اربعین،فریاد های خاموش مانده و بغض های حبس شده در گلوی زمین است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نور جاوید

زنده و جاوید کیست؟کشته ی شمشیر دوست   کاب حیات قلوب در دم شمشیر اوستگر بشکافی هنوز خاک شهیدان عشقآید از آن کشتگان زمزمه ی دوست دوست
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰